Friday, March 26, 2010

Papegaaien 3/ Parrots 3

Ik heb weer een filmpje gemaakt van de papegaaien in de tuin. Sinds ik ze van de winter eten heb gegeven, blijven ze nu elke dag komen. Ik kan er mijn ogen niet van af houden! Ja, het zijn echt wilde papegaaien en ik heb gehoord dat lang geleden ze eens ergens ontsnapt zijn en dat ze in Amsterdam in het Vondelpark zitten. Nu met de kou van de winter zijn ze waarschijnlijk eten gaan zoeken en bij mij in de tuin gekomen. Ik geniet van het uitzicht!

Here another movie of the parrots that are coming to my garden. Ever since I gave them to eat in the winter, they come back every day! I just cannot stop looking. Yes, they are wild and I have heared that long ago some escaped and live in Amsterdam, but I think because of the cold they spread out to look for food and they found my garden. I enjoy the view.

No comments: