Sunday, October 7, 2007

Baby boekje/ Baby booklet

Bij het boekproject van de Club Stamp van September had ik wat grijze strips over en ik had toen al meteen het idee om er nog een klein boekje bij te maken. Natuurlijk waren er geen extra binnen papieren en ik bedacht me ik heb toch een stempel met vierkantjes. Ja die was nog van de Work Bench kit (aug 05) en daarmee heb ik paier bestempeld voor de kleine blaadjes. Het kleine boekje is 7 x 8 cm en verder geheel gemaakt volgens dezelfde procedure als het grote boek. In plaats van 9 signatures, heb ik er vier ingedaan. Wel genoeg voor zo'n klein boekje, dat prezies in het zakje van het grote boek past!


When I had some grey strips left over from the big bookproject from Club Stamp's September project, I had right away the idea of making a little booklet from the leftovers. Only I did not have inside paper leftover, so I got the idea of stamping the pages with the stamp from Work Bench (Aug 05). This gave the same effect! The complete little booklete is made the same way as the big one and can be hidden in the pocket I made in the big book!


2 comments:

Erin Nagy said...

Hetty,
The little book is an absolutely adorable additon to this journal. I would love to know what size the little book is so I can case it, lol. Love the beautiful covers on both books too.
Erin W-N

Erin Nagy said...

Ingenious!! Great idea Hetty, and gorgeous covers on both books.