Sunday, June 24, 2007

Trifold Triangle card

Vandaag ontving ik van mijn vriendin uit Amerika - Gwen Casteel - een leuke koffie kaart. Deze was in drieen gevouwen en heet dus een trifold card. Nu was ik weer net met een nieuwe technique van de Techniquejunkies bezig, dus moest ik dat ook eens uitproberen en zie hier het resultaat: Paars papier met daarom een achtergrond van de cling-and-scrunch technique. De stempels zijn van Club Scrap. De uitleg van de vouwkaart heb ik dmv google gevonden en deze vind ik erg duidelijk:
http://beate.blogs.splitcoaststampers.com/2007/03/02/triangle-trifold-tutorial/



Today I received this wonderful trifold triangle coffee card from my American friend Gwen Casteel. And while I was just trying a new Techniquejunkies technique, I made a similar card.

I used purple paper and club scrap stamps and the background is done in the cling-and-scrunch technique. An explanation of this trifold triangele card I found with google and I think this one is most clear and easy:





No comments: