Saturday, March 31, 2007

Knopen en nietjes uitdaging.



Vandaag een kaartje gemaakt voor een uitdaging met knopen en nietjes. Ik heb van de week echt enige mini knoopjessplitpennetjes van Making Memories gevonden. Die waren hier top voor. De stempels die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn van Stampin'Up! Een van mijn nieuwe sets: Polka Dots & Paisley en op de achtergrond een grote Paisley stempel met witte embossing poeder gedaan. Het paisleylint heb ik uit Amerika opgestuurd gekregen, echt geweldig! Ingekleurd heb ik met gelpennen, ook het lijntjes zijn met een zwarte glaze gelpen gedaan.

Button and staple challenge.

Today I made a card for a challenge with staples and buttons. This week I found the neatest button brads from making memories and they were just right for this project. I used Polka Dots&Paisley for this card and the background is done with white embossing powder and a large paisley background stamp. The paisley ribbon I got send from The States, just wonderful! Colouring is done with gelpens and the lines with a black glaze gelpen.

3 comments:

Anonymous said...

Erg mooi!

Photocat said...

you have courage... doing the blog thing in two languages. I am still not sure whether I will translate my old flemish posts...
Lovely blog! Will come back...

michelle sturgeon said...

I like how you arranged the paisley!